Jubilerend XL Reklame brengt focus aan in activiteiten.
Sign+ magazine

nr. 5 – 2018

‘NIET BREDER MAAR DIEPER

In mei 1993, toen reclame nog met een ‘k’ werd geschreven, werd XL Reklame opgericht. Om dit zilveren feit te vieren, werd online een jubileumactie op touw gezet. Pure marketing. Een gesprek over veranderend ondernemerschap, keuzes maken en het belang van acquisitie met een verhaal. “Geef de klant niet wat hij vraagt, maar wat hij nodig heeft.”
Auteur: Wouter Mooij

Vanwege het zilveren jubileum zette XL Reklame haar 25 mooiste projecten van de afgelopen 25 jaar op haar website en liet klanten hun favoriete project kiezen. De stemmers op het winnende project werden getrakteerd op een gepersonaliseerde fles van het bekende Mechelse biermerk Gouden Carolus. Marketing van de bovenste plank. “Het project met de meeste stemmen is, in onze ogen, misschien niet het meest spectaculaire dat we hebben gerealiseerd, maar daar gaat het niet om. Iedereen die stemde, kwam in aanraking met de vele verschillende vormen van visuele communicatie die XL Reklame kan verzorgen. Zo waren er mensen die contact met ons opnamen omdat ze zagen dat we een gevel van een gebouw in een compleet andere kleur kunnen plakken.”

Lees hier het volledige artikel

Bron: Sign+ magazine