De Thomas More Hogeschool is al meermaals van naam en het daarbijhorend logo veranderd. Onlangs kreeg het logo en de huisstijl een nieuwe look en moesten alle communicatiemiddelen een update krijgen. Een hele klus om alle banners, raamstickers en auto’s te wijzigen, maar niets dat XL Reklame niet aankan!

Orderbegeleider Shauni volgt al enkele jaren alle zaken van Thomas More op en kent deze klant als geen ander. Alle campussen worden systematisch onder handen genomen en opgevolgd. “Het is administratief een hele klus; alle banners in productie plaatsen met de juiste afmetingen, de juiste hoogtewerker inplannen op de juiste locatie en zorgen dat dit in de planning van de beletteraars past. Het contact met Thomas More verloopt heel vlot en dat maakt het samenwerken heel aangenaam. Maar nog eens van naam veranderen zullen ze toch niet snel moeten doen!”

Deze naamsverandering houdt ook een cadeautje in petto voor de studenten. Alle banners die we weghalen met het oude logo, worden gerecupereerd en bijgehouden. Deze worden terugbezorgd aan Thomas More, zodat zij er pennenzakken van kunnen maken voor de studenten.